Estamos renovando MisPueblos.es
En las próximas semanas tendremos una versión completamente renovada,
mientras tanto no publicaremos actualizaciones.
Disculpen las molestias.

Corao

Asturias - Asturias

NOTICIAS

Si quieres mantenerte informado de lo que ocurre en CORAO, esta es tu página, puedes añadirla a tu sección de "Favoritos". No sólo encontrarás noticias de Corao, también te informamos de las localidades mas cercanas donde se vayan generando datos de interés.

Si quieres enviar NOTICIAS relacionadas con Corao puedes hacerlo. Recuerda que puedes complementar la información con una fotografía.

 

Restaurantes en Corao

Corao > Noticias

Aparez una grabación inédita cola primer Nuechi Celta de Corao del añu 1983

Aparez una grabación inédita cola primer Nuechi Celta de Corao del añu 1983

Una grabación inédita hasta agora onde se recueyen dellos momentos de la I Nuechi Celta de Corao (Cangues dOnís) ta acabante aparecer. El músicu componente de Dixebra, director del Anuariu de la Música Asturiana, Xune Elipe, alcontró nel so archivu personal una casete, que creía perdida, que contién dellos cortes grabaos na celebración daquel festival.

Nella aparecen pieces interpretaes por tolos participantes nel conciertu, en concretu dos del gaiteru míticu asturianu José Remis Ovalle (foi ésta una de les sos últimes apariciones en público), una del harpista y cantante gallegu Emilio Cao, una del grupu irlandés Foxes, una de la banda bretona Bleizi Ruz, y cinco y cuatro de les formaciones asturianes Noega y Beleño respectivamente. Amás dello complétase con un momentu de lactuación espontánea dunos gaiteros cántabros y una entrevista bien interesante a los organizadores daquel eventu.


La finalidá desta grabación foi la emisión dun programa especial nuna emisora local avilesina onde trabayaba daquellal responsable del afayu. Con un bon estáu de conservación y depués dun procesu de llimpieza y dixitalización esti descubrimientu conviértese nun documentu de gran valir históricu polo que supunxo la celebración daquel eventu.

Pionera de les nueches celtes
La Nuechi Celta de Corao, de la que se celebraron dos ediciones nos años 1983 y 1984, foil primer festival con esa denominación que sentamó nAsturies, y quaxuntó a un bon númberu de públicu interesáu pol folk y la música tradicional de lo que daquella escomenzaba a conocese como Mundu Celta. La repercusión mediática que tuvo foi pergrande, y el so esquema y característiques dio orixe a una tradición de «nueches celtes» que sespardieron per cuasi tola xeografía asturiana. Aquel modelu de festival nentornos afayadizos (el de Corao facíase nuna carbayera) diba marcar fondamente los alcuentros posteriores desti carácter.

miércoles, 29 de julio de 2009 a las 18:44

 

Corao (Cangas de Onis)

Corao (Cangas de Onis)

Pueblo de la parroquia de Abamia, en el concejo de Cangas de Onis. Situado a una altitud de 90 metros a orillas del río Güeña en la carretera AS-114. Tiene unos 141 habitantes y dista 5 kilómetros de la capital del municipio, Cangas de Onis. Cueva del Cuélebre. Todo el pueblo de Corao tiene un gran nivel arquitectónico, con notables casonas y palacios.

martes, 03 de mayo de 2005 a las 0:00

1
Tienes mas noticias cerca de aqu�, en Celorio, Teleña y Tarano.

Página generada el viernes, 19 de abril de 2024 a las 15:12:27
© Mis Pueblos, S.R.L. 2006. Todos los derechos reservados. info@mispueblos.es - AVISO LEGAL - QUIÉNES SOMOS - ANÚNCIATE